Sizi Arayacağız
Telefon Numaranız
Ne Zaman Arayalım ?

AYDINCIK MERSİN

Mersin merkezine 172 km mesafede bulunan Aydıncık ilçesi, bakir doğası, tertemiz ve berrak denizi ile yeşilin ve mavinin en güzel tonlarını ziyaretçilerine sunuyor.

Özellikle turistik ve kalabalık  mekanlardan sıkılıp sakin ve doğayla iç içe bir tatil isteyenlere farklı bir deneyim sunuyor.

Ayydıncık'ta Gezilecek Yerler :

İncekum Plajı

İncekumda pamuk gibi yumuşak  bir kum ve cam gibi bir deniz karşılıyor sizi, oldukça sığ suyu ise adeta havuz keyfi yaşatıyor.
Aynı zamanda Karetta Karetta kaplumbağalarının da mekanı olan bu yerde kendinizi küçük ve şirin bir ada da hissediyorsunuz.

Aydıncık Limanından küçük takalarla bir gün de balık tutalım derseniz İncekum plajının kenarındaki kayalıklardan, yem olarak kullanmak için irili ufaklı karides de toplayabilirsiniz.

İncekum Yürüyüş Yolu

İncekuma giden yürüyüş yolunda ise yol boyunca kendinizi adeta İzlanda'da hissedeceğiniz bambaşka bir atmosfer karşılıyor bizleri.
Fotoğraf tutkunları için başyapıt fotoğrafların çekileceğini ise şimdiden söyleyebiliriz.

Aynalı Göl Gilindire Mağarası

Muhteşem yol manzaraları eşliğinde zirveye  doğru Aynalı Göl de dedikleri Gilindire Mağarasına doğru gidiyoruz.
Anlatılana göre yöredeki bir çoban tarafından tesadüfen keşfedilmiş.
Mağaranın içinde irili ufaklı ve devasa olmak üzere çeşitli şekillerde sarkıt ve dikitler çevreliyor etrafımızı.
Her birinin bir hikayesi olduğunu düşünüyorsunuz baktığınızda çünkü her şekli bir şeye benzetmek mümkün.
Mağaradan aşağıya doğru merdivenlerle yol alıyoruz, aşağılara doğru indikçe nem artıyor  ıslanıyor ve yoruluyoruz.
Deniz seviyesinin metrelerce aşağısına iniyoruz.
Mağaranın en dibine ulaştığımızda ise harika bir göl karşılıyor bizi.
Gölün deniz suyu olmadığını öğreniyoruz. Kaynağı henüz belli değil.

Aydıncıktan ayrılırken birbirinden güzel ve oldukça fazla manzara fotoğrafıyla dönüyoruz.